مقالات آموزشی

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس شاخص ها

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس شاخص ها از مسائل مهمی است که حتی میتواند افراد را از خرید منصرف کند. از آنجا که رسوبات و نمک های محلول و انواع میکروارگانیسم هایی که در آب های لوله کشی وجود دارند تنها از طریق دستگاه تصفیه آب از بین می روند امروزه خرید تصفیه آب برای هر خانه ای ضروری و لازم است، پس سعی میکنیم در این مقاله به برسی قیمت دستگاه تصفیه آب و فاکتور های اثر گذار بر آن بپردازیم تا با اطلاعات بیشتر و کمترین قیمت بتوانید دستگاه مناسب را خریداری کنید. به عنوان مثال: فاکتور های مهم در تأثیر گذاری قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و چگونه هزینه های خرید را کاهش دهیم؟

 

انواع دستگاه های تصفیه آب:

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران وجود دارد که می توانید مقاله کامل آن را در بخش مقالات سایت فراب کالا مطالعه کنید. دستگاه ها بسته به کارایی قیمت های متغیری دارند به طوریکه قیمت دستگاه تصفیه آب سرشیری کمترین بعد از آن پارچی و پیش تصفیه و سپس مدل های اسمز معکوس و کیسی قیمت بالا تری دارند. در ادامه میانگین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به طور تقریبی بیان شده است.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

نمونه های سر شیری، پارچه و پیش تصفیه در زمان خرید قیمت پایین تری دارند. بنابراین اگر قرار باشد تنها قیمت پایین را مورد برسی قرار دهیم خرید دستگاه تصفیه آب سرشیری و پارچی بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. اما با وجود پایین بودن قیمت دستگاه تصفیه آب سرشیری و پارچی این مدل ها عملکرد مطلوب و توانایی تصفیه آب کمی دارند. در حالیکه تصفیه های اسمز معکوس شاید هزینه اولیه کمی بالاتر نیاز داشته باشند اما عملکرد بهتر و شرایط سرویس بسیار راحت تری دارند همچنین مصرف برق پایینی دارند.

 

از سوی دیگر قیمت دستگاه تصفیه آب کیسی بالا ولی عملکرد خوب و توانایی مطلوبی در تصفیه دارد اما نکته مهم اینجاست که این مدل های کیسی شرایط سرویس سخت تری دارند و فیلر های آن در بازار رایج نیستند و سخت پیدا میشوند. بنابراین با توجه به توضیحات مختصر بالا و سایر مقاله های سایت که به برسی انواع دستگاه تصفیه آب پرداخته اند میتوان نتیجه گرفت اقتصادی ترین انتخاب، خرید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است چراکه علاوه بر قیمت معقول اولیه عملکرد خوب و شرایط سرویس کم هزینه ای دارد.

 

عوامل موثر بر قیمت خرید دستگاه تصفیه آب

    • تعداد مراحل
    • جنس دستگاه
    • کیفیت و عمر مفید دستگاه
    • در دسترس بودن یا طراحی خاص قطعات و فیلتر ها
    • حداکثر توان تصفیه آب و حذف املاح مضر
    • مدت زمان لازم برای تصفیه
  • میزان آب تصفیه قابل برداشت
  • برند دستگاه
  • گارانتی و خدمات
  • استفاده یا عدم استفاده از برق و آداپتور

 

تکنیک افزایش و کاهش قیمت دستگاه تصفیه آب:

 

    • با کم کردن یا اضافه کردن تعداد مراحل در مدل دستگاه هایی که امکان افزایش یا کاهش تعداد مراحل در آنها وجود دارد میتوان قیمت دستگاه تصفیه را کاهش یا افزایش داد. (مثلا حذف لامپ u v در مواردی که به آن نیاز نیست )
  • خرید و انتخاب مدل هایی که نصب تخصصی دارند یا برند هایی که شرایط نصب ساده ای دارند
  • خرید از دفاتری که نصب توسط افراد عادی تایید شده یا غیر قابل پذیرش است
  • انتخاب مدل هایی که روتین و در بازار رایج هستند یا مدل هایی با طراحی خاص که فیلتر ها و لوازم به راحتی و در همه فروشگاه ها یافت نمیشود
  • انتخاب و خرید دستگاه هایی که توانایی تصفیه آب بالا تر و کامل تری دارند ( دستگاه باید بتواند سختی آب را کمترین مقدار؛ حدوداً کمتر از 100 برساند)
  • مقایسه کیفیت ها و مشخصات بدون توجه به برند دستگاه

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی:

 

این دستگاه ها را می توانید با قیمت عمده از نمایندگی خریداری کنید. فراب کالا نمایندگی دستگاه های تصفیه آب را دارد که این دستگاه ها را با ضمانت نامه سالانه و با خدمات پس از فروش ارائه می دهد . افراد می توانند برای خرید و یا مشاوره با شماره تلفن های 03155236848 مشاوره و پشتیبانی : 09132626848 – تماس گرفته و سوالات خود را با متخصصین مطرح کنند. نکته مهم اینکه از خرید دستگاه های تایوانی بدون ضمانت نامه خودداری کنید چون ممکن است تقلبی باشد. فراب کالا که مرکز فروش انواع دستگاه های تصفیه آب در کاشان است شما می توانید برای خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی در کمترین قیمت به دسته بندی آن در سایت فراب کالا مراجعه کنید.

 

نحوه قیمت گذاری دستگاه تصفیه آب در سایت فراب کالا

 

فروش یک محصول باید هزینه های تولید یا خرید را برگرداند علاوه بر ان با سود حاصل از فروش هزینه را جبران کند که این هزینه ها عمدتاً شامل موارد زیر میباشد:

اجاره انبار و فروشگاه
خواب پول
استهلاک سرمایه
هزینه حمل و نقل
خسارت های احتمالی از شکستگی و مرجوعی کالا ها
هزینه تبلیغات
هزینه حقوق پرسنل …

 

همه این هزینه ها نهایتا بر میانگین فروش ماهانه تقسیم شده و به قیمت دستگاه تصفیه آب اضافه میشود و به این ترتیب هر چه هزینه بالاتر رود و نیاز به سود فروش بیشتر باشد یا میانگین فروش کاهش یابد قیمتی که خریدار باید پرداخت کند بیشتر خواهد بود و بالعکس با کاهش هزینه ها و سود و افزایش فروش قیمت قابل پرداخت توسط مشتری کاهش خواهد یافت. این مجموعه با علم به این مسئله و کاهش حداکثری هزینه و کم کردن سود موفق به ارائه دستگاه های روتین بازار با کمترین قیمت و کیفیت ضمانتی شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =