مقالات آموزشی

برای خرید بهترین تصفیه آب به چه نکاتی توجه کنیم ؟

بهترین تصفیه آب خانگی

ویژگی بهترین تصفیه آب خانگی چیست؟

برای خرید بهترین تصفیه آب به چه نکاتی توجه کنیم ؟ در متن زیر فاکتور های مهم که حین خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید آن را در نظر داشته باشید را برای شما عنوان کردیم. و برای انتخاب بهترین تصفیه آب باید به آن توجه شود شرح داده شده است.

 

حجم آب مصرفی در دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی :

برای مصارف خانگی که مصرف بالایی ندارند بهترین تصفیه آب نمونه های آب شیرین کن زیر سینکی هستند که با اشغال کم ترین فضا بهترین عملکرد را به ما ارائه میدهند.اما اگر قرار باشد دستگاه به منظور تصفیه حجم بالا تری از آب مورد مصرف قرار بگیرد دیگر نمونه های زیر سینکی جزء بهترین تصفیه آب ها و مناسب ترین انتخاب ها به شمار نمی روند چراکه این نمونه ها توانایی تصفیه پایینی دارند و نمیتوانند جواب گوی آب مصرفی یک کارگاه که برداشت آب بیشتری از یک خانه دارد باشند. در این مواقع بسته به حجم آب مصرفی باید از بین دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی انتخاب کنید. خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دارای ویژگی های بسیار مهمی است که قبل از آن نیاز به مشاوره و راهنمای خرید دارید.

مقدار رسوبات و سختی آب :

دستگاه های تصفیه آب در دو نمونه دارای پمپ و بدون پمپ طراحی و روانه بازار شدند.نمونه های بدون پمپ پیش تصفیه و با توانایی پایینی در تصفیه آب هستند و نمونه های داری پمپ دستگاه های اسمز معکوس یا RO هستند .پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال دستگاه ساخته شده با جدید ترین تکنولوژی های دنیا و توانایی تصفیه بالایی هستید نیاز به خرید یک تصفیه آب اسمز معکوس دارید.قبل از معرفی و توضیح بیشتر بهتر است با اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب آشنا شویم:

شاسی یا بدنه دستگاه تصفیه
ممبران ،اصلی ترین فیلتر دستگاه که حذف کننده رسوبات است
هوزینگ ممبران ،محفظه ای جهت قرار گیری فیلتر ممبران است.
هوزینگ شفاف محل قرار گیری فیلتر P.P یا مرحله یک
هوزینگ مات محل قرارگیری فیلتر مرحله 2 و 3

اتصالات عموما وارداتی و برای اتصال شلنگ و ورودی و خروجی ها به دستگاه عموما زانوی پمپ زانوی هوزینگ و سایر اتصالات فیتینگی دستگاه را اتصال میگوییم.
گیج فشار گیج نصب شده روی دستگاه برای سنجش میزان فشار است
پمپ ،منبع اصلی تولید فشار لازم برای تصفیه آب و عملکرد صحیح ممبران
آداپتور ،انتقال دهنده برق به پمپ دستگاه
فیلتر مرحله 1، فیلتر مرحله 2، فیلتر مرحله 3 این سه فیلتر با نام فیلتر های پیش تصفییه شناخته میشوند و وظیفه حذف و کاهش رسوبات و آلودگی ها همچنین کلر شناخته میشوند و زمان تعویض آنها حدوداً یکسال است.
فیلتر مرحله 5
فیلتر مرحله 6
فیلتر مرحله 7
فیلتر مرحله 8

تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب خانگی

خرید فیلتر تصفیه آب به منظور بهبود کیفیت آب بسیار موثر است زیرا بسیاری افراد در ابتدا گمان میکنند برای انتخاب و دسترسی به بهترین تصفیه آب لازم است تعدا مراحل دستگاه بیشتر و بالاتر باشد در حالیکه اینطور نیست. و برای انتخاب تعداد مراحل باید به کیفیت آب منطقه و دسترسی به فیلتر ها بری تعویض و سرویس دستگاه توجه کرد .

مراحل ابتدایی حذف کننده املاح مضر و مرحله 6 و 7 اضافه کننده املاح معدنی و مواد قلیایی و مرحله 8 حذف کننده املاح مضر است.پس باید چک کنید سختی آب و مواد معدنی منطقه چقدر است و بعد اقدام به خرید کنید البته اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید نگران نباشید میتوانید از مشاوران این مجموعه راهنمایی بگیرید و بهترین تصفیه آب با توجه به منطقه بودجه خریداری کنید.

دستگاه تصفیه آب تایوانی یا ایرانی بخریم کدام بهتر است؟

در سال های ابتدایی تولید بهترین خرید تصفیه آب تایوانی بودند اما در شرایط کنونی با توجه به تحریم ها و رشد سریع تکنولوژی و حضور دستگاه های تایوانی در ایران و برابری دستگاه های تولید موجود در ایران با تایوانی و واردات ممبران و  قطعات اصلی موتور و آداپتور نمونه های تولید داخل از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. نکته دیگر اینکه اگر بتوان دستگاه تایوانی و اصل را وارد کرد قیمت ان با توجه به محدودیت ها و تحریم ها از سه و نیم میلیون بیشتر است.

سی سی کاتصفیه آب ادنسه

 

برای دریافت اطلاعت بیشتر در مورد خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی به صفحه مربوطه آن در سایت فراب کالا مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمای خرید حتماً با کارشناسان ما در فراب کالا تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =