مقالات آموزشی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چیه؟ و از کجا بخریم؟

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید اینترنتی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از فراب کالا

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ آیا شما هم در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به دقت و و سواس خاصی دارد  و افراد باید بهترین کیفیت را خریداری کنند تا سلامت بدنشان تامین شود .سوال بسیاری از خریداران این است که چه دستگاه تصفیه آبی بخرم ؟ چون دستگاه های تصفیه آب در برندها و مدل های مختلفی ارائه می شود که خریداران را در انتخاب سردرگم می کند.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چیه؟ .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است ؟

در میان دستگاه های موجود در بازار، دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی را می توان جز بهترین دستگاه ها تصفیه آب دانست .قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بیشتر از دستگاه های ایرانی است ولی از بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا ، اب را تصفیه می کند و تمامی دستگاه های تایوانی دارای گواهینامه استاندارد جهانی بهداشت NFS می باشد .این دستگاه ها به شیوه اسمز معکوس اب را تصفیه می کنند .

برخی از دستگاه هایی که با سیستم الترافیلتراسیون آب را تصفیه می کنند و از شیوه اسمز معکوس اب را تصفیه نمی کنند بسیار ارزان تر میباشند و بدون پمپ و مخزن هستند و توانایی حذف برخی از ملاح ریز مضر از قبیل نیترات ، نیتریت را ندارند .در دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس ، 6 الی 9 فیلتر وجود دارد و آب طی 6 مرحله و  یا بالاتر تصفیه می شود .

 

بهترنی دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم خوبه

در مرحله اول این دستگاه ها ، ذرات بزرگتر از 5 میکرون از آب گرفته می شود . ذراتی که باعث رسوب کتری و سماور می شود و باعث بروز بیماری سنگ کلیه می شود . این فیلتر از جنس پلی پروپیلن است که 100 درصد خالص می  باشد و قارچ ها ، گل و لای ، تخم انگل ها ، شن و ماسه در این مرحله از آب حذف می شود . به عبارتی ، ذرات درشت تر در قسمت بیرونی فیلتر و ذرات ریزتر در قسمت داخلی فیلتر به دام می افتند .

در مرحله دوم و سوم ، کلر از آب حذف می شود . در مرحله دوم که فیلتر کربن پودری است کربن به کار رفته برای حذف کلر ، بوهای نامطبوع ، زنگ آهن ، رنگ ، بوی نامطبوع ، طعم بد ، مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها می باشد . مرحله سوم که تکمیل کننده مرحله دوم است فیلتر کربن بلاک قرار دارد .

در مرحله چهارم ، فیلتر ممبران وجود دارد که آب توسط پمپ فشار از این غشا عبور می کند و املاح مضر از قبیل نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و … از آب گرفته می شود

.در مرحله پنجم که بعد از مخزن قرار دارد بو و طعم اب را بهبود می بخشد چون ممکن است آب در اثر ماندن در مخزن بوی نامطبوعی به خود گرفته باشد .

در مرحله ششم ، املاح معدنی مفید از قبیل کلسیم ، سدیم ، بی کربنات و منیزیم به اب باز می گردد .

در برخی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ، فیلتر هفتم وجود دارد که با افزایش سطح ph ، اب آشامیدنی را یونیزه می کند و به آب خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی می دهد . قیمت دستگاه های تصفیه اب خانگی 7 مرحله ای بالاتر می باشد و هر مرحله ای که بدان اضافه شود بر قیمت آن افزوده می شود .

در تمامی این دستگاه ها فیلتر اول یا فیلتر PP در هوزینگ شفاف است .فیلتر دوم کربن پودری در هوزینگ سفید رنگ و فیلتر سوم یا فیلتر کربن بلاک در هوزینگ سفید رنگ قرار دارد .نکته قابل توجه اینکه دستگاه هایی که بدون پمپ و مخزن هستند توانایی پایین آوردن سختی اب را ندارند. همچنین برای خرید فیلتر تصفیه آب و خرید فیلتر یخچال می توانید به دسته بندی آن در سایت فراب کالا مراجعه کنید.

 

 

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از فراب کالا

اگر بخواهیم بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را عنوان کنیم باید به موارد زیر که از بهترین های صنعت تصفیه می باشد اشاره کنیم :

1 . دستگاه تصفیه آب سافت واتر : یکی از قدیمی ترین برندهای تصفیه آب است که در طی 6 مرحله به روش اسمز معکوس ) RO ) آب را تصفیه می کند . در این فرآیند تمامی مولکول های اشباع نشده و ناسالم از مولکول های سالم جدا می شوند و تمامی ذرات ناخالصی از اب گرفته می شود و سختی اب پایین می اید . بهترین دستگاه های تصفیه اب سافت واتر اصل تایوانی دارای تاییدیه NSF ، ISO ، CE را دارد.

2 . دستگاه تصفیه آب سی سی کا : شرکت سازنده دستگاه های تصفیه اب خانگی cck ، در سال 1973 فعالیت خود را آغاز کرد و به تولید بهترین دستگاه ها پرداخت . این دستگاه ها دارای پمپ فشار قوی ، 6 فیلتر ، 3 هوزینگ و مخزن ضد باکتری می باشد .

3 . دستگاه تصفیه آب آکوا تک : این شرکت در سال 1981 فعالیت خود را آغاز کرد و با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس توانست دستگاه های تصفیه اب تایوانی 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای را تولید کند . TDS یا سختی آب توسط این دستگاه ها 90 درصد کاهش می یابد .

4 . دستگاه تصفیه آب پیوری تک : عملکرد این دستگاه هم مانند دستگاه های بالایی است

5. دستگاه سافت واتر:دستگاهی با اتصالات تمام تایوان و کیفیت فوق العاده.

تمامی این دستگاه ها توانایی و قابلیت های زیر را دارا می باشند :

– تولید 200 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز

– دارای شیر برقی برای جلوگیری از هدر رفتن آب در مواقعی که فشار اب شهری بالاست .

– دارای مخزن با ظرفیت 4 گالن

– 1 سال گارانتی و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

– تعویض فیلترهای دستگاه به آسانی

جهت مشاهده انواع بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی و یا خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی به دسته بندی های آن در منوی اصلی سایت فراب کالا مراجعه کرده و برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره تلفن های واحد فروش و سفارشات: 03155236848 مشاوره و پشتیبانی : 09132626848 – 09132621938   تماس بگیرید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =