مقالات آموزشی

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی چه ویژگی دارد؟

مخزن دستگاه تصفیه آب

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی چه ویژگی دارد؟  در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیاری افراد به دلیل جلوگیری از اشغال فضای اضافی و حذف هزینه ترجیح میدهند مخزن دستگاه تصفیه آب را از آن حذف کنند. این کار ممکن و قابل انجام است ولی برای استفاده های خاصی به کار میرود که استفاده از دستگاه دائم نیست و نیاز به فشار آب و برداشت دائمی آب نداریم. حذف مخزن از دستگاه تصفیه آب در شرایط خاص انجام میگیرد. برای دیدن و خرید مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به دانش و اطلاعات فنی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا

برند های مختلف مخزن دستگاه تصفیه آب :

برندهای مختلفی از مخزن دستگاه تصفیه آب در بازار موجود میباشد در این قسمت چند مورد از مطرح ترین آنها را برایتان نام میبریم:معصومی، یوسفی، تانک پک و تانک مکس، البته همانطور که در ابتدا بیان شد به جز این چند مورد برندهای دیگری نیز در بازار یافت میشود چه چندان متداول نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید به دسته بندی آن در سایت فراب کالا مراجعه کنید.

شیوه کار مخزن آب دستگاه تصفیه آب:

آب تصفیه شده همیشه در لحظه استفاده نمیشود به این دلیل آب تصفیه در منبع ذخیره خواهد شد تا موقع نیاز قادر به بهره برداری آن به حجم بیشتر و با فشار بالاتر باشیم .مخرن ها تحت فشار و دارای کیسه هوا به منظور خارج کردن آب با فشار بالاتر حتی در زمان قطع برق هستند.

چه مشکلاتی برای مخزن آب به وجود می آید ؟

کاهش فشار نیاز به تنظیم باد ونتیج تا افت فشار آب خروجی رفع مشکل :برای تنظیم فشار باد میتوان از تلمبه استفاده کرد ولی حتما اگر قصد دارید فشار باد را در منزل و خودتان تنظیم کنید از یک فرد فنی و متخصص کمک بخواهید چرا که باید به اندازه کافی مخزن باد زده شود بیش از حد موجب تر کیدن و کمتر از مقدار مورد نیاز نمیتوانند فشار آب دستگاه را به ح مناسب برساند

به وجود آمدن آلودگی در مخزن از آنجا که آب ذخیره شده در منبع  عاری از هر آلودگی و باکتری است توانایی جذب آلودگی ها در خود را رد بدین منظور بهتراست 1 مخزن با کیفیتی تهیه کنیم 2 ترجیحا به دلیل حذف و جلوگیری از آلودگی های احتمالی مخزن را به صورت دوره ای و سالانه سرویس کرده و بشوییم. در صورت دیدن آلودگی در مخزن آب باید فیلتر ها دستگاه را مورد برسی قرار دهید. اگر فیلتر ها نیاز به تعویض بودن حتماً در انجام خرید فیلتر تصفیه آب در سایت فراب کالا اقدام کنید.

نشت آب از مشکلاتی که خیلی کم به وجود می آید ولی از به راحتی قبل حل است اکثرا نشت آب از کنار شیر خروجی و به دلیل فرسودگی واشر کنار شیر است برای رفع مشکل میتوان از یک واشر جدید استفاده کرد یا در برخی موارد که مشکل از واشر نیست شیر مخزن تعویض یا مقداری نوار تفلون به آن پیچیده شود .

بهترین راه بری رفع مشکل کمک خواستن از یک سرویس کار یا دریافت مشاوره از افراد مناسب است.برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید از تیم پشتیبانی مجموعه فراب کمک بگیرید.

 

 

 

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی TK

بهترین کیفیت مخزن دستگاه تصفیه آب کدام است؟

تشخیص بهترین مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی خوب و با کیفیت کاری نسبتا تخصصی است که نیاز به تجربه دارد بنابراین بهترین و حتمی ترین راه کمک گرفتن از مشاوره از یک فروشگاه معتبر و باسابقه ای میباشد که گارانتی دارد. در صورت نیاز شما می توانید با کارشناسان ما در سایت فراب کالا تماس حاصل فرمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =